Close

Δεν είστε ακόμα μέλος? Εγγραφείτε & γράψτε κριτικές

lock and key

Είσοδος στο λογαριασμό σας

Account Login

Ξεχάσατε τον κωδικό σας?

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Athensmenu.gr;

Το Athensmenu.gr είναι ο πληρέστερος και αναλυτικότερος κατάλογος εστιατορίων της Αθήνας (πάνω από 3.000 εστιατόρια) στον διαδικτυακό χώρο. Μπορείς να αναζητήσεις το εστιατόριο που επιθυμείς ή που σου ταιριάζει, να μάθεις τα πάντα για αυτό, να βαθμολογήσεις, να διαβάσεις και να γράψεις κριτικές και να ανταλλάξεις απόψεις με όλους. Επίσης μπορείς να δεις καθημερινά το top5 εστιατορίων που βρίσκονται κοντά στην περιοχή σου! Και όλα αυτά εύκολα, απλά και γρήγορα.

2. Η εγγραφή στο Athensmenu.gr είναι ΔΩΡΕΑΝ;

Ναι. Η εγγραφή, αλλά και όλες οι λειτουργίες του Athensmenu.gr, είναι εντελώς δωρεάν για τον κάθε χρήστη, μέλος και επισκέπτη.

3. Πώς μπορώ να γίνω μέλος στο Athensmenu.gr;

Απλά πατήστε στο κουμπί ‘Είσοδος Μελών’ πάνω δεξιά, μετά ‘Εγγραφή νέου χρήστη’ και συμπληρώστε την φόρμα με τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Η διαδικασία διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα και αμέσως μετά είστε έτοιμοι να επεξεργαστείτε το προφίλ σας, να γράψετε τις δικές σας κριτικές και γενικά να απολαύσετε τα προνόμια που έχει το κάθε μέλος. Προσοχή! Τα στοιχεία που θα δώσετε είναι αυστηρώς προσωπικά και εγγυόμαστε την μυστικότητά τους.

4. Γιατί χρειάζεστε το email μου;

Χρειαζόμαστε το email σας για να επιβεβαιώσουμε πως εσείς προχωρήσατε στην εγγραφή με τα προσωπικά σας στοιχεία στέλνοντας σας ένα μήνυμα επιβεβαίωσης και για να σας υπενθυμίσουμε τον κωδικό πρόσβασής σας σε περίπτωση που τον ξεχάσετε . Το Athensmenu.gr αντιμετωπίζει με σοβαρότητα την εχεμύθεια και εγγυάται πως ποτέ δεν θα μοιράσει, ανταλλάξει ή πουλήσει οποιαδήποτε από τα προσωπικά σας στοιχεία που συμπληρώσατε στην φόρμα εγγραφής μέλους.

5. Μπορεί να δει κάποιος επισκέπτης ή μέλος το email μου και την ημερομηνία γέννησης που έχω δηλώσει κατά την διαδικασία της εγγραφής μου;

Φυσικά και όχι. Σεβόμαστε απόλυτα το απόρρητο και τα παραπάνω στοιχεία είναι αυστηρώς προσωπικά.

6. Μπορώ να αλλάξω τις βασικές πληροφορίες του προφίλ μου;

Και βεβαίως μπορείτε. Για να επεξεργαστείτε το προφίλ σας, συνδεθείτε και επιλέξτε πάνω δεξιά την επιλογή ‘Προφίλ’. Στην σελίδα αυτή μπορείτε να ενημερώσετε την κατάστασή σας, να διορθώσετε στοιχεία του λογαριασμού σας ακόμα και να ανεβάσετε μία εικόνα προφίλ.

7. Μπορώ να αλλάξω το όνομα μέλους μου;

Δυστυχώς, όχι. Γιατί κάποιος επισκέπτης ή μέλος του Athensmenu.gr που θέλει να σας εντοπίσει ώστε να διαβάσει κριτικές σας ή να σας στείλει κάποιο προσωπικό μήνυμα, θα του ήταν αδύνατον αν μπορούσατε να αλλάζετε πάρα πολύ συχνά το όνομά σας.

8. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι να κάνω;

Δεν μπορούμε να σας στείλουμε τον κωδικό πρόσβασής σας επειδή δεν τον ξέρουμε και είναι αυστηρά προσωπικός. Αλλά μπορούμε να σας στείλουμε στο mail σας μια ασφαλή σύνδεση για να δημιουργήσουμε έναν νέο κωδικό πρόσβασης για σας. Μπορείτε πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα να επιλέξετε το κουμπί ‘ανάκτηση κωδικού και συμπληρώνοντας το mail σας να σας σταλούν σε αυτό οδηγίες για την απενεργοποίηση του κωδικού σας.

9. Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν λογαριασμό στο Athensmenu.gr;

Όχι, αυτό δεν είναι δυνατό. Στόχος μας είναι η αποφυγή επαναλαμβανόμενων κριτικών για το ίδιο εστιατόριο από το ίδιο άτομο που θα συντελούσαν στην αναξιοπιστία της διαδικασίας κριτικής και βαθμολογίας. Όταν εντοπίσουμε τέτοια είδους περίπτωση, τότε έχουμε το δικαίωμα να διαγράψουμε τον λογαριασμό.

10. Οι επισκέπτες πρέπει να είναι μέλη του Athensmenu.gr για να αναζητήσουν ένα εστιατόριο και να δουν τις κριτικές;

Ο καθένας που επισκέπτεται το Athensmenu.gr μπορεί να αναζητήσει όσα εστιατόρια επιθυμεί, να μάθει λεπτομέρειες για αυτά, να διαβάσει κριτικές αλλά ακόμα και να δει τα προφίλ των μελών. Είναι υποχρεωμένος να γίνει μέλος μόνο όταν επιθυμεί να γράψει μία κριτική είτε για να απολαμβάνει τα προνόμια μέλους.

11. Πώς μπορώ να αναζητήσω ένα εστιατόριο;

Εισάγετε το όνομα του εστιατορίου που σας ενδιαφέρει στο πεδίο ‘Αναζήτηση Εστιατορίων’ και πατήστε το κουμπί «Αναζήτηση». Εάν δεν ενδιαφέρεστε για ένα συγκεκριμένο εστιατόριο, μπορείτε να αναζητήσετε με συνδυασμό ορισμένων κριτηρίων στην μηχανή αναζήτησης ώστε να σας εμφανιστεί ένα εστιατόριο της προτίμησης σας.

12. Βοήθεια! Το εστιατόριο που ψάχνω δεν υπάρχει.

Κανένα πρόβλημα. Παρακαλώ χρησιμοποιείστε την επιλογή ‘Πρόταση εστιατορίου’ που υπάρχει στο προφίλ σας ώστε να μας ενημερώσετε ποιο εστιατόριο αναζητήσατε και δεν βρέθηκε και εμείς θα το καταχωρήσουμε μέσα σε 48 ώρες.

13. Γιατί πρέπει να είμαι μέλος για να γράψω μια κριτική;

Όλες οι κριτικές και οι βαθμολογίες είναι βασισμένες στην εμπειρία των μελών μας από τα εστιατόρια που έχουν επισκεφτεί και λειτουργούν ως μία αντικειμενική και αξιόπιστη παρουσίαση για το κάθε ένα από αυτά. Τα μέλη με την εγγραφή τους αποκτάνε ένα κύρος και μία αξιοπιστία. Το Athensmenu.gr οφείλει να έχει εμπιστοσύνη στις κριτικές που γράφονται από τα μέλη. Σε άλλη περίπτωση θα υπήρχε ένας ανεξέλεγκτος αριθμός από κριτικές, απόψεις και συμβουλές χωρίς όμως καμία ένδειξη αξιοπιστίας, τιμιότητας και αντικειμενικότητας.

14. Ποιος μπορεί να βαθμολογήσει και να γράψει κριτική για κάποιο εστιατόριο;

Ο καθένας μπορεί να αναζητήσει κάποιο εστιατόριο και να διαβάσει κριτικές στο Athensmenu.gr, αλλά μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες-μέλη μπορούν να βαθμολογήσουν και να γράψουν κριτική για ένα εστιατόριο. Οι υπάλληλοι και ιδιοκτήτες εστιατορίων αποτελούν εξαίρεση ώστε να υπάρχει αντικειμενικότητα και αμεροληψία στην διαδικασία κριτικής και αξιολόγησης. Αν υποψιαστούμε ότι υπάρχουν κριτικές που υποβάλλονται από ιδιοκτήτες ή υπαλλήλους εστιατορίων τότε έχουμε το δικαίωμα να τις διαγράψουμε.

15. Είμαι ιδιοκτήτης ή υπάλληλος εστιατορίου. Μπορώ να γράψω μια κριτική και αξιολόγηση για το δικό μου εστιατόριο;

Εάν εργάζεστε ή είστε ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου άθελα σας έχετε μια προκατάληψη ως προς αυτό, που θα μπορούσε να επηρεάσει στην κρίση και αξιολόγηση σας. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η αξιοπιστία και η αντικειμενικότητα της κριτικής-αξιολόγησης εστιατορίων. Αν υποψιαστούμε ότι υπάρχουν κριτικές που υποβάλλονται από ιδιοκτήτες ή υπαλλήλους εστιατορίων τότε έχουμε το δικαίωμα να τις διαγράψουμε.

16. Με ποιο τρόπο μπορώ να βαθμολογήσω και να γράψω την κριτική μου για κάποιο εστιατόριο;

Εφόσον εγγραφείτε ως μέλος, μπορείτε να βαθμολογήσετε και να γράψετε κριτική για όποιο εστιατόριο επιθυμείται αλλά έχετε δικαίωμα για μία κριτική - βαθμολογία για κάθε εστιατόριο. Η βαθμολογία έχει 6 κατηγορίες αξιολόγησης και η κλίμακα είναι από 0-5 αστέρια . Είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν όλες οι κατηγορίες. Προσπαθήστε να είστε αντικειμενικός, κατανοητός και λεπτομερής στην κριτική σας και να δώσετε πληροφορίες για το εστιατόριο σχετικά με την δική σας μόνο εμπειρία. Η άποψή σας είναι σημαντική τόσο για μας και τα μέλη μας αλλά και για τους ιδιοκτήτες εστιατορίων ώστε να γίνουν καλύτεροι μέσο αυτών. Παρακάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές και επεξηγήσεις για την διαδικασία κριτικής και αξιολόγησης εστιατορίων: Περιγράψτε την προσωπική σας εμπειρία με ουσιώδεις λεπτομέρειες. Η περιγραφή πρέπει να έχει πληροφορίες που θα φανούνε χρήσιμες σε όλα τα μέλη. Αναφέρετε τα θετικά και αρνητικά που ξεχωρίσατε από την εμπειρία σας. Μπορείτε επίσης να προτείνετε τι θα βελτιώνατε και τι θα αλλάζατε σε ένα εστιατόριο αλλά και ότι σας έκανε την καλύτερη εντύπωση. Να θυμάστε, ότι η κριτική σας έχει τη δύναμη να επηρεάζει τόσο τα μέλη και τους επισκέπτες, όσο και τους ιδιοκτήτες εστιατορίων δίνοντάς τους κίνητρο για αρτιότερη παροχή υπηρεσιών. Να είστε αντικειμενικοί και δίκαιοι. Μην ξεχνάτε ότι τα μέλη θα ήθελαν να γνωρίζουν όσες περισσότερες πληροφορίες γίνετε για ένα εστιατόριο αρκεί να είναι σωστές και αντικειμενικές. Σκοπός της κριτικής είναι η ενημέρωση του αναγνώστη και η καλοπροαίρετη παρατήρηση ή επιβράβευση κάθε ιδιοκτήτη εστιατορίου.

17. Μία από τις κριτικές μου έχει αφαιρεθεί. Γιατί;

Οι κριτικές σας θα είναι πάντα ορατές και δεν θα διαγραφούν ποτέ. Γιατί οι περισσότερες κριτικές μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες του Athensmenu.gr να σχηματίσουν την καλύτερη άποψη για ένα εστιατόριο. Το Athensmenu.gr όμως διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει μία κριτική εφόσον αυτή δεν πληρεί τις προϋποθέσεις καταχώρησης κριτικής και θεωρείται καταχρηστική ή ακατάλληλη. Αναλυτικότερα δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε κριτική που περιέχει στοιχεία κατάχρησης, προσωπικής επίθεσης ή απειλής, παρενόχλησης, υβριστικές δηλώσεις, φυλετικές διακρίσεις. Απαγορεύεται επίσης δημοσίευση εμπορικών απόρρητων, διευθύνσεις ηλεκτρονικών ταχυδρομείων ή οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα. Επίσης απαγορεύεται κάθε κατηγορία παράνομης δραστηριότητας. Ακόμα απαγορεύεται οποιαδήποτε αβάσιμη κατηγορία τροφικής δηλητηρίασης. Τέλος δεν θα γίνεται δεκτή οποιαδήποτε προβολή, διαφήμιση και κριτική από υπάλληλο και ιδιοκτήτη εστιατορίου. Παρακαλώ προσπαθείτε οι κριτικές σας να είναι αντικειμενικές, ακριβείς και βασισμένες μόνο στην προσωπική σας εμπειρία. Καμία κριτική μέσο τρίτων δεν είναι επιθυμητή.

18. Μου αρέσει πολύ ένα εστιατόριο και θέλω να το βρίσκω εύκολα σε κάθε σύνδεσή μου.

Μπορείτε να προσθέσετε όσα εστιατόρια θέλετε στην αγαπημένα σας για γρηγορότερη εύρεση οποτεδήποτε θέλετε, απλά πατώντας το κουμπί ‘καν` το αγαπημένο’ που βρίσκεται κάτω από την φωτογραφία του εστιατορίου.

19. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τους υπεύθυνους του Athensmenu.gr;

Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας είτε συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στο μενού του Athensmenu.gr είτε με την αποστολή email στο contact@athensmenu.gr. Οι άνθρωποι του Athensmenu.gr θα είναι σας εξυπηρετήσουν άμεσα και γρήγορα/

Δεν βλέπετε την ερώτησή σας εδώ;

Μην διστάζετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για όποια απορία έχετε και εμείς θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και γρήγορα